6 października 2022

EasyWeb.pl

Informacje Łatwo Dostępne

Jak zorganizować przeprowadzkę biura, zachowując rytm pracy? 

przenoszenie biura

Przeprowadzka biura bez zaburzania rytmu jego pracy to zadanie trudne, ale nie niemożliwe do realizacji. By jednak miało szansę na powodzenie, trzeba starannie się do niego przygotować, biorąc pod uwagę kilka ważnych kwestii. W tym artykule przedstawimy parę cennych wskazówek i porad dotyczących sprawnej zmiany lokalizacji biura, a także pakowania i transportu jego wyposażenia.

Harmonogram to podstawa! 

Kluczem do sukcesu, czyli zorganizowania przeprowadzki biura z zachowaniem rytmu jego funkcjonowania, jest dobrze przemyślany harmonogram. Najważniejszą kwestią jest wyznaczenie optymalnego terminu – przeprowadzkę warto zaplanować w okresie mniej wzmożonej pracy, np. w czasie wakacji czy przerwy między kolejnymi dużymi projektami. 

Jeśli biuro jest niewielkie, całe przenosiny można przeprowadzić w weekend. W przypadku dużych przestrzeni najlepiej podzielić przeprowadzkę biura na etapy i uwzględnić je w harmonogramie. W poszczególne dni przenoszone mogą być kolejne działy bądź pomieszczenia. Trzeba również uwzględnić czas przeznaczony na pakowanie i rozpakowywanie sprzętów, mebli i dokumentów, sprzątanie i utylizację niepotrzebnych już przedmiotów. Następnie należy zadbać o to, by każdy pracownik z odpowiednim wyprzedzeniem zapoznał się z planem przeprowadzki i miał go na uwadze, organizując swoją pracę w tym okresie.

Liczy się czas i jakość usług – postaw na profesjonalną, sprawdzoną firmę 

Przeprowadzkę biura zwykle zleca się profesjonalnej i sprawdzonej firmie przeprowadzkowej, która potrafi działać sprawnie i szybko oraz dysponuje odpowiednią liczbą pracowników i sprzętu niezbędnego w czasie przenosin. Jedną z firm specjalizujących się m.in. w przeprowadzkach biur i firm jest Kengo Przeprowadzki z Krakowa, oferująca przygotowanie planu, pakowanie i zabezpieczanie wyposażenia, transport, wnoszenie i rozpakowywanie, a także utylizację dokumentów, mebli i odpadów. Kompleksowa oferta i doświadczenie to bardzo ważne aspekty, na które trzeba zwrócić uwagę, zlecając przeprowadzkę firmy. Dzięki nim zyskujemy bowiem pewność, że cały proces przebiegnie maksymalnie szybko, a przy tym z zachowaniem najwyższej jakości usług i bezpieczeństwa powierzonych firmie cennych sprzętów. To z kolei sprawi, że przeprowadzka nie zakłóci pracy biura i pozwoli na jego normalne funkcjonowanie w tym okresie.