Prowadzenie własnej firmy to wielka odpowiedzialność, która nie kończy się tylko i wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów i generowaniu wysokich zysków. Przedsiębiorcy posiadający własną działalność są zobowiązani do zapewnienia komfortowych warunków pracy dla siebie i swoich pracowników. Jednym z kluczowych elementów wyposażenia każdego budynku biurowego jest nowoczesny system alarmowy, który powinien być odpowiednio przystosowany do naszych potrzeb. Zatem na co zwrócić uwagę przed zakupem alarmu do firmy?
System alarmowy do firmy a specyfika budynku
Przed zakupem systemu alarmowego do firmy warto wcześniej upewnić się, że interesujący nas model będzie w pełni kompatybilny z docelowo chronionym obiektem. Warto zwrócić uwagę na architekturę budynku – głównie metraż oraz „słabe punkty”, które mogą stanowić łatwą do sforsowania przeszkodę dla włamywaczy i złodziei. Przy wyborze systemu alarmowego trzeba również wziąć pod uwagę lokalizację biurowca oraz sąsiedztwo – budynki znajdujące się w odosobnieniu są znacznie bardziej narażone na aktywność ze strony przestępców.
System alarmowy dla firmy a jego jakość
Inwestycja w postaci alarmu antywłamaniowego nie należy do najtańszych, jednak wysokiej jakości zintegrowany system sygnalizacji zagrożeń wart jest każdych pieniędzy. Warto o tym pamiętać szczególnie wtedy, gdy budynek należący do przedsiębiorstwa zawiera wartościowe przedmioty jak specjalistyczne maszyny czy liczne wyposażenie elektroniczne. Jest to wystarczająca podstawa do tego, by wyposażyć biurowiec czy lokal handlowy w system alarmowy do firmy Dione. Jeden z najbardziej cenionych producentów w polskiej branży zabezpieczania mienia oferuje kompleksowe zestawy alarmowe zawierające zaawansowane technologicznie komponenty stanowiące o najwyższej jakości ochronie budynków firmowych, ale również domów jednorodzinnych i mieszkań.
System alarmowy dla firmy a sposób montażu
Decydując się na system alarmowy dla firmy najczęściej mamy do wyboru tradycyjne alarmy zawierające okablowanie niezbędne do prawidłowego działania systemu antywłamaniowego lub bezprzewodowe zestawy alarmowe, których montaż jest zdecydowanie mniej skomplikowany i nie wymaga praktycznie żadnych przeróbek czy drobnych remontów. Bezprzewodowe alarmy do firm wiążą się co prawda z wyższymi kosztami zakupu, jednak są gwarancją sprawnej instalacji oraz komfortowego użytkowania i zdalnego sterowania. Co więcej, system alarmowy Dione Basic sterowany aplikacją pozwala kontrolować działanie alarmu firmowego na odległość za pomocą pośrednictwem smartfona, która na bieżąco przekazuje informacje o podejrzanych ruchach osób czy przedmiotów, a także o aktywności pracowników.
System alarmowy dla firmy a rodzaje czujek
Podstawowym elementem każdego systemu alarmowego jest centrala alarmowa komunikująca się z czujkami, których rodzaj i ilość sami możemy dostosować. W skład standardowych zestawów alarmowych dla firm wchodzą czujki ruchu PIR oraz czujki otwarcia drzwi i okien, które połączone z centralą stanowią solidną ochronę przed włamywaczami, którzy nie stanowią jedynego zagrożenia dla naszego lokalu firmowego. W grę wchodzą również awarie elektryki czy nieszczelności instalacji gazowych, które często są przyczyną pożarów. Dlatego warto zainwestować w dodatkowe czujki gazu i dymu, które w jeszcze większym stopniu przyczynią się do bezpieczeństwa firmy i jej pracowników.
More Stories
Kluczowa Rola i Wybór Piór do Przenośników Ślimakowych: Trwałość i Wydajność
Kserokopiarki w Tarnowskich Górach: Efektywność, Ekologia i Szybki Serwis dla Firm
Seggery nierdzewne wewnętrzne – do czego się ich używa?